2010-02-10 09:53:32
Dane teleadresowe
UWAGA Zgodnie z Zarządzeniem nr 42/2018 Burmistrza Miasta i Gminy Frombork z dnia 31 lipca 2018 roku w sprawie skrócenia czasu pracy pracowników Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku informuję, że: w związku z utrzymującymi się wysokimi temperaturami powietrza i prognozami pogody wskazującymi na wzrost temperatury w najbliższych dniach Urząd Miasta i Gminy we Fromborku będzie czynny w następujących godzinach: 31 lipca br. - od 7.00 do 13.00 1 sierpnia br. - od 8.00 do 14.00 2 sierpnia - od 7.00 do 13.00 3 sierpnia - od 7.00 do 13.00 Podstawa prawna: http://frombork.samorzady.pl/art/id/6152 |
UWAGA W ramach treningów i ćwiczeń dotyczących systemów alarmowania, celem jednocześnego upamiętnienia 74 rocznicy wybuchu Powstania Warszawskeigo, w dniu 1 sierpnia 2018 r. o godz. 17:00 nadany zostanie akustyczny sygnał alarmowy (syrena) Podstawa prawna: Zarządzenie numer 26/2013 Wojewody Warmińsko - Mazurskiego z dnia 11 lutego 2013 roku w sprawie przeprowadzania treningów Wojewódzkiego Systemu Wykrywania Skażeń i Alarmowania |
ul. Młynarska 5 A
14 - 530 Frombork,
Tel. +48 (55) 244 06 60 lub +48 (55) 244 0 + numer wewnętrzny
Fax. +48 (55) 244 06 61
sekretariat@frombork.pl
www.frombork.pl
Godziny pracy: Poniedziałek: 7:00 – 15:00 Wtorek: 7:00 – 15:00 Środa: 8:00 – 16:00 Czwartek: 7:00 – 15:00 Piątek: 7:00 – 15:00 |
Burmistrz Miasta i Gminy Frombork przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdą środę od godziny 10.00 do 16.00 |
Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON:
Wszystkie należności z tytułu podatków i opłat można wpłacać w kasie urzędu w godz. od 7.30 do 14.00 lub na konto bankowe Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku: Braniewsko - Pasłęcki Bank Spółdzielczy Filia we Fromborku 93 8313 0009 0060 0170 2000 0010 |
Burmistrz Miasta i Gminy Frombork:
Ο Burmistrz - pok 1
Referat Organizacyjny:
Ο Sekretarz - pok. 17
⇒ stan. ds. organizacyjno-kadrowych i archiwum – SEKRETARIAT - pok. 1
(55) 244 06 60
⇒ stan. ds. obsługi administracyjno - kontrolnych - pok. 10
wew. 672
⇒ stan. ds. promocji i turystyki – Centrum Informacji Turystycznej
wew. 677
promocja@frombork.pl, informacja.turystyczna@frombork.pl
⇒ stan. ds. obsługi Rady Miejskiej - pok. 16
wew. 674
Referat Finansowy:
Ο Skarbnik - pok. nr 6
⇒ Zastępca Skarbnika, stan. ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych - pok. nr 5
wew. 668
⇒ stan. ds. płac i windykacji - pok. 8
wew. 682
⇒ stan. ds. obsługi kasy - pok. 2
wew. 666
⇒ stan. ds. rachunkowości - pok. 7
wew. 669
Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej i Ochrony Środowiska:
Ο Kierownik referatu inwestycji, zamówień publicznych, gospodarki przestrzennej i komunalnej i ochrony środowiska - pok. 13
kierownik.budownictwo@frombork.pl
⇒ Zastępca Kierownika Referatu, stan. ds. gospodarki gruntami, lokalami i rolnictwa - pok. 11-12
wew. 671
⇒ stan. ds. ochrony środowiska - pok. 11-12
wew. 671
⇒ stan. ds. gospodarki mieszkaniowej - pok. 4
wew. 673
⇒ stan. ds. pozyskiwania środków finansowych - pok. 18
wew. 670
⇒ pomoc administracyjna ds. budownictwa - pok. 18
wew. 670
Ο USC - pok. 10
wew. 672
Ο stan. ds. obrony cywilnej, spraw wojskowych, zarządzania kryzysowego i ochrony informacji niejawnych - pok. 14
wew. 683
Ο Informatyk - pok. 15
wew. 680
Informacje o artykule
Autor: | Damian Krasiński |
---|---|
Zredagował(a): | |
Data powstania: | 10.02.2010 09:53 |
Data ostatniej modyfikacji: | 31.07.2018 10:50 |
Liczba wyświetleń: | 617773 |
Rejestr późniejszych zmian artykułu | ||
Redaktor | Data modyfikacji |
Rejestr wcześniejszych zmian artykułu | ||
Redaktor | Data modyfikacji |