2021-09-09 12:40:12
Ogłoszenie Burmistrza Miasta i Gminy Frombork
Burmistrz Miasta i Gminy Frombork zaprasza do udziału w konsultacjach projektu programu współpracy Gminy Frombork z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 rok.
Termin konsultacji: od 13 września 2021 roku do 30 września 2021 r.
Do udziału w konsultacjach uprawnione są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, których działalność statutowa obejmuje teren Gminy Frombork.
Celem konsultacji jest zebranie opinii, uwag i propozycji do przedstawionego projektu programu.
Sposób wzięcia udziału w konsultacjach:
- Konsultacje przeprowadza się w formie wyrażenia pisemnej opinii na temat projektu programu, który znajduje się na stronie internetowej frombork.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta
i Gminy we Fromborku w zakładce Organizacje pozarządowe oraz na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku i tablicach ogłoszeń znajdujących się na terenie Gminy Frombork. - Opinie i uwagi do projektu programu należy zgłaszać w formie pisemnej na formularzu konsultacji dostępnym na ww. stronie internetowej, ponadto można osobiście odebrać projekt programu
i formularz konsultacji w pok. nr 10 (1 piętro) w budynku Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku mieszczącym się przy ul. Młynarska 5a, 14-530 Frombork. - Opinie, uwagi i propozycje można przesłać drogą pocztową na adres urzędu (wyżej podany), drogą elektroniczną na adres e- mail: sekretariat@frombork.pl i kom@frombork.pl , faksem na numer 55 244 06 61 lub złożyć bezpośrednio w sekretariacie urzędu we wskazanym powyżej terminie (decyduje data wpływu do urzędu). Opinie, uwagi i propozycje zgłoszone po 30 września 2021 roku nie będą rozpatrzone.
Z przebiegu konsultacji zostanie sporządzony protokół zawierający informacje o wynikach konsultacji
i podany do publicznej wiadomości poprzez opublikowanie na stronie internetowej ( www.frombork.pl)
i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku w zakładce Organizacje pozarządowe, na tablicach ogłoszeń znajdujących się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku i na terenie Gminy Frombork w terminie 14 dni od dnia ich zakończenia.
Wyniki konsultacji zostaną przedstawione Radzie Miejskiej we Fromborku w uzasadnieniu do uchwały w sprawie przyjęcia projektu „Program współpracy Gminy Frombork z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie na rok 2022”.
Komórką odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji jest pełnomocnik ds. współpracy
z organizacjami pozarządowymi.
Załączniki
Komentarz | Typ | Nazwa | Data | Dodał |
---|---|---|---|---|
Ogłoszenie o konsultacji z organizacjami pozarzadowymi .pdf | 2021-09-09 12:40:41 | Krasiński Damian | ||
Ogłoszenie o konsultacji z organizacjami pozarządowymi (WCAG).pdf | 2021-09-09 12:40:46 | Krasiński Damian |
Informacje o artykule
Autor: | Agata Woźnica |
---|---|
Zredagował(a): | Damian Krasiński |
Data powstania: | 09.09.2021 12:40 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 529 |